Trajković, J. (2025). Representing Old Age and Aging in Serbian Press. Applied Media Studies Journal 6 (1), 71-88. https://doi.org/10.46630/msae.1.2025.05
Vulić, T., & Trajković, J. (2023). Istorijska perspektiva tabloidnog novinarstva: društvena uloga tabloida. CM: Communication and Media, 18(53). 81-99. doi: 10.5937/cm18-44024
Trajković, J., Anđelković, N. (2022). Basic Characteristics of Instagram Poetry. Facta Universitatis. Series: Visual Arts and Music, Vol. 8 , No 2. 109-116. doi: 10.22190/FUVAM2202109T
Trajković, J. (2021). Journalism and communication students’ perception of the use of social media network platforms in higher education – Instagram based case study. Media studies and applied ethics Vol. II, No 1. 45 - 58. doi: 10.46630/msae.2.2022.07
Trajković, J. (2020). Predstavljanje osoba sa invaliditetom u srpskoj štampi: Аnaliza dnevnih novina Blic i Danas. CM Komunikacija i mediji, 15(47), 85-108. doi: 10.5937/cm15-25721
Тасић, Т., Трајковић, Ј. (2025). Употреба вештачке интелигенције у локалним медијима у Нишу, У: Б. Санчанин и А. Пењишевић (ур.), Зборник радова VII међународне научне конференције Вештачка интелигенција у креирању медијских садржаја (стр. 321-333). Сремски Карловци: Центар за културу, едукацију и медије; Источно Сарајево–Соколац: Висока школа за услужни бизнис. doi: 10.18485/akademac_nsk.2025.7.
Milosavljević, I., Trajković, J., & Necić, N. (2023). Information Chaos on the Internet - Perception in Relation to the Age of Users. Media Studies and Applied Ethics, 4(1), 65–80. UDK 077; 004.738.5:316.775 https://doi.org/msae.1.2023.05
Trajković, J. (2022). Social Media and Body Image. Media Studies and Applied Ethics, 3(2), 87-96. doi: 10.46630/msae.2.2022.07