NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Nedeljko Milanović
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 10.03.1996.
- Mesto rođenja: Beograd, Savski venac
-
Obrazovanje
- Fakultet: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina
- Odsek / Grupa / Smer: Vaspitač u domovima
- Godina diplomiranja: 2018.
-
Spisak publikacija
-
Radovi u ostalim časopisima:
1. Милановић, Н., и Матејевић, М. (2022). Ставови родитеља према читалачкој култури ученика млађих разреда основне школе. Иновације у настави-часопис за савремену наставу, 35(4), 85-98
2. Osmanović Zajić, J., Maksimović, J., & Milanović, N. (2022). Personal and Professional Empowerment of Reflective Practitioner Teachers during the COVID-19 Pandemic. Problems of Education in the 21st Century, 80(2), 371-385.
3. Milanović, N. (2022). Attitudes of Parents of Lower Primary Grades Children Towards School Excursions. Romanian Review of Geographical Education, 11(1), 41-50.
4. Maksimović, J., Milanović, N., & Osmanović Zajić, J. (2022). The Role of Action Research in the Prevention of Violent Communication of Students. Research in Pedagogy, 12(1), 216-225.
5. Milanović, N. (2022). Teacher Qualifications During Studies for Cooperation with Parents. Educația Plus, 31(2), 206-215.
6. Комненовић, M., и Милановић, Н. (2021). Мишљење ученика основних школа о квалитету онлајн-наставе током пандемије ковида 19. Узданица, 51-66.
7. Jevtić, B., & Milanović, N. (2021). Teachers at Work–Developing a Prosocial Personality. European Journal of Education and Pedagogy, 2(3), 73-79.
8. Милановић, Н. и Максимовић, J. (2021). Примена радионица у првом циклусу обавезног образовања. Педагошка стварност, 67(1), 41-51.
9. Milanović, N. (2021). Involvement of Parents in School Obligations of Children of Younger School Age. European Journal of Education and Pedagogy, 2(6), 95-99.
10. Милановић, Н. (2021). Превенција непримерених понашања деце и младих: педагошки приступ (Емина Копас-Вукашиновић, Контрола понашања деце и младих: превенција и/или могућност васпитног деловања. Јагодина: Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, 2021, стр. 93), Узданица, 18(2), (389-390), (приказ књиге).
11. Милановић, Н. (2021). Васпитање родитеља за одговорно родитељство (Гордана Будимир-Нинковић и Весна Трифуновић, Како васпитати родитеље за одговорно родитељство. Јагодина: Народна библиотека ,,Радислав Никчевић“, Сомбор: Педагошки факултет, 2020, стр. 207), Норма, 26(1), (113-115), (приказ књиге).
12. Milanović, N. (2020). The Role of the Teacher in the Organization of Leisure Time in Boarding School. Educația Plus, 26(1), 146-153.
13. Милановић, Н., и Стевановић, Н. (2020). Квалитет слободног времена у домовима ученика из ученичке перспективе. Социолошки преглед, 54(2), 354-372.
14. Будимир-Нинковић, Г., Милановић, Н., Милошевић, С. (2020). Заступљеност спортских и културно-уметничких активности у слободном времену особа са интелектуалним сметњама. Педагошка стварност, 66(1), 15-27.
15. Milanović, N. (2020). Risky Behaviour of High School Students. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 66(2), 105-112.
16. Милановић, Н. (2020). Значај статистичких тестова у педагогији (Јелена Максимовић и Јелена Османовић, Статистички тестови у педагошким истраживањима. Ниш: Филозофски факултет, стр. 195), Узданица, 17(2), (363-365), (приказ књиге).
17. Milanović, N. (2019). Teacher Communication Quality with Students in Boarding Schools. Sinteze-časopis za pedagoške nauke, književnost i kulturu, 8(16), 1-12.
18. Милановић, Н. (2019). Начини провођења слободног времена студената данас. Методичка теорија и пракса, 13(1), 111-121.
19. Mилановић, Н. (2018). Ставови учитеља и домских васпитача о педагошким идејама Сретена Аџића. Узданица, 15(2), 145-158.
20. Милановић, Н. (2018). Однос домских васпитача према особама са сметњама у развоју у процесу инклузивног образовања. Методичка теорија и пракса, 13(1), 63-74.
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
1. Milanović, N. (2022). Parents Еducational Style and their Views on the Quality of Individual Cooperation with a Teacher in a Modern School. In: Açıkgöz,G. M., Alimgerey, Z. (eds.), 14th China to Adriatic International Congress on Social Sciences (pp. 438). Kayseri, Turkey.
2. Milanović, N. (2022). Roditeljski odgojni stil i njihovi stavovi o utjecaju televizijskih sadržaja na djecu mlađe školske dobi/Parents’ Educational Style and their Attitudes about the Influence of Television Content on Children of Younger School Age, Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij 12. Simpozij Filozofije medija i srodnih disciplina (2022). Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja (CFM), Hrvatsko filozofsko društvo - Sekcija za filozofiju medija, Sveučilište Sjever, Institut za medije JI Europe.
3. Milanović, N. (2021). The Role of Parents in the Development of Empathy in Children and Young People. In: Ulum, O. G. & Adinugraha, H. H. (eds.), 7th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, (pp. 395-399). İnstitute of Economic Development & Social Research of Turkey.
4. Максимовић, Ј., Милановић, Н. и Османовић Зајић Ј. (2021). (Само)процена наставника о квалитету онлајн наставе током пандемије ковид-19. У: Маринковић, С. (прир. и ур.), Наука, настава, учење у измењеном друштвеном контексту (стр. 231-244). Ужице: Педагошки факултет.
5. Комненовић, М. и Милановић, Н. (2021). Похађање приватних часова током онлајн наставе проузороковане пандемијом Ковид-19. У: Маринковић, С. (прир. и ур.), Наука, настава учење у измењеном друштвеном контексту (стр. 295-308). Ужице: Педагошки факултет.
6. Milanović, N., Budimir-Ninković, G. i Stevanović, N. (2021). Sportske aktivnosti iz perspektive srednjoškolaca u Srbiji. U: Bajrić, O., Srdić V. (prir. i ur.), Jedanaesta međunarodna e-konferencija: Sportske nauke i zdravlje (str. 237-244). Banja Luka: Panevropski Apeiron univerzitet.
7. Milanović, N., Maksimović, J. i Osmanović Zajić, J. (2021). Težnja ka suvremenoj školi: percepcija nastavnika o korištenju informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu /Striven Towards a Modern School: Teachers ‘Perception of the use of Information and Communication Technologies in the Teaching Process, 45. Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij: Filozofijska misao u vremenu fake newsa, govora mržnje, infodemije, manipuliranja i neslobode medija (2021). Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja (CFM), Hrvatsko filozofsko društvo - Sekcija za filozofiju medija, Sveučilište Sjever, Institut za medije JI Europe.
8. Milanović, N. (2021). Distance Education of Students with Intellectual Disabilities due to the Covid 19 Pandemic: a Parent’s Perspective. In: Jablan, B. (ed.), Međunarodni naučni skup Specijalna edukacija i rehabilitacija danas, Zbornik rezimea (str. 91). Beograd: Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Univerzitet u Beogradu.
9. Džinović, M., Živković, Lj. & Milanović, N. (2020). Application of Experiment in the Realization of Geographical Contents in the First Cycle of Compulsory Education from a Teacher’s Perspective. In Kopas-Vukašinović, E. and Stojadinović, A. (eds.), The Strategic Directions of the Development and Improvement of Higher Education Quality: Challenges and Dilemmas, Proceedings of the International Conference (174-186).Vranje: University of Niš, Faculty of Education; Jagodina: University of Kragujevac, Faculty of Education.
-
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
1. Милановић, Н. (2021). Присуство електронског насиља међу ученицима: потреба за учесталијим ангажовањем наставника у педагошкој превенцији, У: Малиновић Јовановић, Н. (ур.), Научни скуп са међународним учешћем Имплементација нових технологија у образовни систем, (стр. 185-192). Врање: Педагошки факултет, Универзитет у Нишу.
2. Будимир-Нинковић, Г., Милановић, Н. и Милошевић, С. (2019). Слободно време особа са интелектуалним сметњама. У: Сретеновић, И. и Потић, С. (ур.), Актуелности у едукацији и рехабилитацији особа са сметњама у развоју, Зборник резимеа: VI стручно- научни скуп са међународним учешћем (стр. 78). Београд: Ресурни центар за специјалну едукацију.