NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Marija Dejković
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 05. 03. 1985. g.
- Mesto rođenja: Beograd
-
Obrazovanje
- Fakultet: Pedagoški fakultet u Vranju
- Odsek / Grupa / Smer: učiteljski
- Godina diplomiranja: 2009.
-
Spisak publikacija
-
Radovi u ostalim časopisima:
Дејковић, М. & Савић, Б. (2023). Монтесори метод у француском образовном систему, Годишњак Педагошког факултета у Врању, вол. 14, бр. 2, стр. 49-60. доступно на: https://www.pfvr.ni.ac.rs/wp-content/uploads/2024/03/Godisnjak-14-2.pdf
Dejković, M. (2025). Student Overload with Homework in Social, Environmental and Scientific Education, Facta Universitatis, series: Teaching, Learning and Teacher Education, Online first. DOI: https://doi.org/10.22190/FUTLTE250315002D
Mitić, Lj., Dejković, M., & Zlatanović Marković, M. (2022). Vanučionička nastava prirode i društva. Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 35(4), 125-134. https://doi.org/10.5937/inovacije2204125M
Zdravković, V., Malinović-Jovanović, N., Dejković, M. (2018). Musical games in classroom teaching, Facta Universitatis, series: Teaching, Learning and Teacher Education, vol. 2, No 1, 2018, pp.105-112.
Здравковић, В., Дејковић, М. (2016). Елементи природних наука при интегративном учењу музике и математике у разредној настави, Годишњак Педагошког факултета у Врању, година седма, стр. 393-401.
Марковић, М., Дејковић, М. (2015). Тумачење бајке у нижим разредима основне школе, Методичка пракса, бр. 1-2/2015, стр. 55-66.
Дејковић, М. (2014). Комплексни метод у функцији усменог и писменог изражавања ученика, Годишњак Учитељског факултета у Врању, година пета, стр. 511-519.
Дејковић, М. (2013). Књижевни текстови и развој дечје моралности, Годишњак Учитељског факултета у Врању, година четврта, стр. 391-401.
-
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
Дејковић, М. (2014). Место и улога домаћих задатака у савременој школи, Могућности модификовања методике васпитно-образовног рада и методике разредне наставе, тематски зборник са научног скупа, Учитељски факултет у Врању, Врање, стр. 173-179.