Naučne publikacije akademskog osoblja

NAPOMENA

Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.
Datum kreiranja: 13.01.2014.

Ljiljana Mitić

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 15.09.1967
  • Mesto rođenja: Vranje
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Učiteljski
  • Odsek / Grupa / Smer: Profesor razredne nastave
  • Godina diplomiranja: 1997, doktorska disertacija 2010.
  • Spisak publikacija

  • Knjige i udžbenici:

    Митић, Љ. (2008): Методика еколошког васпитања, Учитељски факултет у Врању. Врање. ISBN 978-86-82695-59-2, COBISS.SR-ID 152200204

    Митић, Љ. (2014). Приручник са дидактичко-методичким упуствима за реализацију садржаја наставе природе и друштва, Темпус у оквиру пројекта - Хармонизација и модернизација курикулума за образовање учитеља, 516762-ТЕМПУС-1-2011-1-РС-ТЕМПУС-ЈПСР.

    Митић, Љ. (2020): Критеријум избора еоколошких садржаја у настави природе и друштва, Педагошки факултет у Врању. Врање. ISBN 978-86-6301-035-2, COBISS.SR-ID 283865868

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:

    Mitić, Lj. (2014). Potrebe in zanimanje učencev za izbor okoljskih vsebin pri pouku, Revija Didactica Slovenica – Pedagoška obzorja je indeksirana in vključena v, Journal Didactica Slovenica, Visokošolsko središće Novo Mesto, Novo Mesto. pp. 89-101. SSCI, UDK 371/372, ISSN 0353-1392, UDK 37.016: 51.

    Вилотијевић, Н., Митић, Љ., Вилотијевић, Г. (2018). Образовање личности: између спољног детерминизма и слободе, Социолошки преглед, vol. LII (2018), no. 3, стр. 915-937. DOI: 10.5937/socpreg52-17355

    Mitić, Lj. (2020). The significance of didactic media in teaching physical education. Facta Universitatis, Series: Physical Education and Sport, ONLINE FIRST, UDC 796: 37.026: 792.09, https://doi.org/10.22190/FUPES200226024M

    Mitić, Lj., Drobac. A. (2020). The role of the teacher in the application of inclusive teaching of the subject nature and society in regular classes. Facta Universitatis, Series: Physical Education and Sport, ONLINE FIRST, UDC 615.001, https://doi.org/10.22190/FUPES200226014M

  • Radovi u ostalim časopisima:

    Mitić, Lj. (2014). Ekološke potrebe u funkciji zaštite životne sredine, Pedagogija, LXIX, 4, 2014. str. 570-581. ISSN 0031-3807, UDK 37.033:502/504     502/504.

    Митић, Љ., Василијевић, Д. (2014). Примена егземпларне наставе у оквиру предмета природе и друштва, Годишњак Учитељског факултета у Врању бр. 5, Врање. стр. 427-437,   ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 174488844, УДК 371.311 ; 371.3:3/5, doi:10.5937/gufv1405427M.

    Митић, Љ. (2012). Значај еколошког васпитања за заштиту непосредне животне средине и здравља човека, Зборник радова Учитељског факултета у Ужицу, Ужице. стр. 267-274, ISSN 1450-6718, УДК 378 (082); 37.033:502/504.

    Бојовић, Ж., Митић, Љ. (2014). Ставови наставника о усаглашености садржаја уџбеника са вредностима естетске културе, Зборник радова Учитељског факултета у Ужицу, Ужице. стр. 165-176, ISSN 1450-6718, УДК 316.364:371.671(497.11).

    Василијевић, Д., Митић, Љ. (2013). Флексибилна индивидуализација подржана наставним методама, Зборник радова Учитељског факултета у Ужицу, Ужице, стр. 47-56, ISSN 1450-6718, УДК 371.311.1:3/5. (378(082)).

    Митић, Љ. (2015). Значај наставе природе и друштва за еколошко васпитање и образовање ученика, Годишњак Учитељског факултета у Врању бр. 6, Врање. стр. 141-149,   ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 174488844, УДК 371.3::502/504 37.033:502/504, doi:10.5937/gufv1506141M.

    Митич Л. (2019). Дидактико-методические процедуры в реализации экологического образования студентов в естественно-социальном обучении, Научный журнал ''Globus'', сборник научных публикаций «Психология и педагогика: Актуальные вопросы», выпуск 6(34), Санкт-Петербург, ISSN: 2658-5197, 4-10.

    Митич Л. (2019). Применение источника знаний в реализации экологических программ в обучении, Научный журнал ''Chronos'', сборник научных публикаций «Психологическая наука и образование», выпуск 2(19), Москва, 4-8.

    Ljiljana Mitic, Danijela Zdravković, Srboljub Dimitrijević, (2019). Disciplinary and theoretical approach to the pro-environmental orientation of the education for sustainable development, FACTA UNIVERSITATIS, Series: Teaching, Learning and Teacher Education Vol. 3, No 2, pp. 171-182. DOI: https://doi.org/10.22190/FUTLTE1902171M

    Ljiljana Mitic (2019). Representation of ecological contents in education and assessment in lower grades of primary school, facta universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education Vol. 3, No 1, pp. 31-39. https://doi.org/10.22190/FUTLTE1901031M

    Митић, Љ. (2015). Экологическое воспитание и образование функции защиты природы, Международная научная конференция, Экологическая кулътура как фактор устойчивого развития общества, Московский государственный университет леса, Москва, "Гласник Московског државног универзитета Форест - Форест лист", № 4 2015. , стр. 43-49, ISSN 1727-3749

    Митић, Љ. (2011): Еколошко васпитање ученика у функцији толеранције и ненасиља према природи и непосредној животној средини,  Методичка пракса бр. 1/2011. YU ISSN 0354-9801, UDK 37 Vol 13, стр. 35-40.

    Митић, Љ. (2010): Еколошки појмовник, Методичка пракса бр. 2/2010. YU ISSN 0354-9801, UDK 37 Vol 13

    Митић, Љ. (2009): Савремено еколошко васпитање у функцији формирања еколошке свести код деце предшколског узраста, Методичка пракса бр. 4/2009.стр.121-129. UDK 37, YU ISSN 0354-9801

    Митић, Љ. (2008): Еколошко васпитање и образовање у функцији развијања еколошке свести код ученика, Методичка пракса бр. 4/2008.стр.123-137. UDK 37, YU ISSN 0354-9801

    Митић, Љ. (2011): Формирање еколошке свести у функцији заштите непосредне животне средине, Годишњак учитељског факултета 2011. Врање.279-286.

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    Mitić, Lj. (2013). Vrednosni sistem kao osnova za unapređenje životne sredine, Mednarodna konferenca EDUvision 2013, Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacija,  Ljubljana. pp. 568-579.  37.091.3(082)(086.034.44) 37.091.64(082)(086.034.44) ISBN 978-961-93189-9-7.

    Mitić, Lj. (2014). Standardizacija ekološkog obrazovanja u funkciji zaštite životne sredine, Mednarodna konferenca EDUvision 2014, Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacija, Ljubljana. pp. 109-117. 37.01(082)(086.034.4)  37.091.3(082) (086.034.4) ISBN 978-961-93662-3-3.

    Стојановић, Б. Митић, Љ. (2010): Методичка пракса на учитељским факултетима-тренутно и могуће, Унапређење образовања учитеља и наставника-од селекције до праксе, том I. Јагодина: Педагошки факултет. стр.233-243. ISBN 978-86-7604-077-3,COBISS.SR-ID 176371468

    Вилотијевић,Г. Митић, Љ.(2014) Ученичко самовредновање као фактор еманциппаторског васпитања, Међународни тематски зборник, Косовска Митровица, Филозовски факултет Универзитета у Приштини, стр. 97-107. ISBN 978-86-6349-036-9, COBISS.SR-ID 212573964, УДК:005.6:371.3    371.136    371.26

    Митић, Љ. (2009). Методички приступ еколошком васпитању ученика, Зборник радова међународни научни скуп: Иновације у основношколском образовању - вредновање, Учитељски факултет у Београду, Београд, стр. 385 - 390., ISBN 978-86-7849-136-8, COBISS. SR-ID 172337676.

    Митић, Љ. и Станојевић, Д. (2013): Допринос глобализације функцији заштите непосредне животне средине, Зборник радова међународни научни скуп: Наука и традиција, Универзитет у Источном Сарајеву, Филозофски факултет Пале, Пале, стр. DOI 10.7251/ NSFF1408413M, ISBN 978-99938-47-61-8, COBISS. RS-ID 428188 (М14).

    Ljiljana Mitić, Goran Vilotijević, Nada Vilotijević, (2017). Evalution of student achievement in heuristic teaching, Evaluation in contemporary education – theory and practice, Poland,  ISBN 978-86-7849-249-5, COBISS.SR-ID 270688012, str 77-91 (М14).

    Станојевић, Д. и Митић, Љ. (2015). Кооперативно учење – пут до самоактуализације ученика као основе и циља васпитања. У: Вујевић, В. (уред.): Наука и слобода, 9, 2/2, 791-811, Пале: Филозофски факултет. ISBN 978-99938-47-68-7; COBISS.RS-ID 5017112.  DOI 10.7251 / ZRNSFFP0915791S

    Митић, Љ. (2008): Уџбеници природе и друштва у функцији еколошког васпитања и образовања, у Зборнику радова, међународни научни скуп: Иновације у основношколском образовању од постојећег ка могућем, Учитељски факултет у Београду, Београд, стр.304-308.

     

     
  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

    Митић, Љ. (2011). Планирање начина оцењивања као саставног дела наставног процеса у методици природе и друштва, Учитељ у балканским културама, Врање: Учитељски факултет. стр. 244-253. ISBN 978-86-82695-82-0

    Митић, Љ. (2014). Васпитно-образовни процес у функцији заштите и унапређења животне средине, Тематски зборник – Савремене тенденције у наставним и ваннаставним активностима (Педагошким факултетима), Учитељски факултет у Врању, Врање, стр. 520-528. ISBN 978-86-6301-011-6, COBISS.SR-ID 207648268

    Митић, Љ. (2014). Информациона технологија у функцији примене иновативних  модела рада у настави природе и друштва, Врање, Тематски зборник, Учитељски факултет у Врању, Врање, стр.103-112,  ISBN 978-86-6301-018-5, COBISS.SR-ID 212581132

     

Poslednji put izmenjeno sreda, 05 maj 2021 08:38